logo2

 

 

 

 ETALON/ FITNESS TRENDEK

2018. 4. szám június


A piacvezető magyar sportszeráruház hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar nem végez rendszeres mozgást a legkülönbözőbb okok miatt. A leggyakoribb kifogások között az idő-, motiváció-, vagy társhiány szerepel az első helyeken, de ugyanígy probléma lehet a sérülés vagy egyéb egészségügyi korlátozottság. Az új kezdeményezés célja a közösségek erejére építve és pénzbeli támogatást nyújtva, hogy megmozgassa ezeket az embereket. Jelszavuk: kezdj bele, és nem leszel egyedül!

 

dec


Sportoljma.hu – így szól a Decathlon globális szinten is egyedülálló programja, melynek lényege, hogy a weboldalon regisztrálva bárki sportközösséget alkothat, ezen a felületen szervezhet sporteseményeket vagy akár csatlakozhat egy már meglévő közösséghez. A választható sportágak tárháza legalább olyan gazdag, mint az áruház eszközválasztéka. A programot azért indították útjára, hogy minél több ember ismerkedhessen meg a sportolás örömével, és a rendszeres testmozgás révén egyre többen legyenek egészségesek és kiegyensúlyozottabbak Magyarországon. Az oldal célja az is, hogy a résztvevők akár új sportokat is kipróbáljanak, új embereket ismerhessenek meg, és persze új élményeken osztozzanak.

 

A működési elv nagyon egyszerű: a vállalat várja a közösségvezetők vagy „sima sportolni vágyók” regisztrációját, akik vagy új sportközösséget alapítanak vagy csatlakoznak egy már létezőhöz. A regisztrált közösségeknek képekkel, videókkal kell dokumentálni a közös sportélményeket, 10 hét után pedig, ha legalább heti egyszer közösen sportoltak, a sportszeráruház minimum 5+1 fő esetén 20.000 forint értékű, minimum 10+1 fős sportközösség esetén pedig 30.000 Ft értékű vásárlási utalvánnyal támogatja a közösség vezetőjét. Ebben a juttatásban évi egyszer részesülhet mindenki. A 4 millió sportmentes életet élő emberből sokan a megfelelő társaság, vagy az eszközök hiánya miatt nem élnek egészségtudatos életet. A vállalat ezzel a megoldással egy csapásra, több igényre is megoldást tud nyújtani.

 

Most több mint 475 sportközösséghez lehet csatlakozni 71 különböző sportágban, az ország legkülönbözőbb pontjain. A programban résztvevők száma már most meghaladja a 8600 főt. Cél a lehető legtöbb sportközösség létrehozása a lehető legtöbb sportágat lefedve és a lehető legtöbb embert megmozgatva. - Jelenleg ez a program cégünk zászlóshajója, küldetésünk fő eszköze. Ez egy egészen egyedi a kezdeményezés, hiszen egy országban sem volt még csak hasonlóra sem példa vállalatunk részéről, ami óriási büszkeségre ad okot az itthoni csapatnak. – fejtette ki Pósfai Gábor, ügyvezető igazgató. Sajnos Magyarországon még mindig nagyon sokan nem mozognak, ezért tartottuk fontosnak létrehozni ezt a programot, mely reményeink szerint gyökeres változásokat hoz majd. Piacvezető sportszer-kereskedőként egyrészt felelősséget is érzünk ezért, másrészt hosszú távon üzleti érdekünk is az, hogy a sportolók táborát növeljük. – tette hozzá, majd elmondta, hogy a program kiegészül egy társadalmi célú elemmel is: a program internetes oldalán, az év során szervezett és megvalósult minden egyes rendezvény után 1000 Forintot ajánl fel a vállalat a magyar szabadidősport javára. Azt pedig, hogy ez a jó ügy pontosan mi lesz, a Sportoljma közössége döntheti majd el. További ösztönző erőként az év eleje óta a sportszerkereskedő saját sportközösségeit szerepelteti kereskedelmi kampányaiban – valós közösségek mosolyognak ránk az óriásplakátokról és a TV reklámokból.

 

A program elindult és várja a lelkes jelentkezőket. A legszorgalmasabb kiválasztott közösségek pedig rendszeres meglepetésekben részesülnek majd, folyamatos kihívásokban vehetnek részt.

 

Forrás, fotó: Decathlon

aktualis_lapszam